11 Eylül 2012 Salı

Biraz önceki paylaşım

Pekala tamam biraz önce paylaştığım şeyden dolayı benden iğrenmiş olabilirsiniz hatta belki beni yalan söylüyorum aslında çok çalışkandan bile fazla çalışkan (inek dediğiniz tipten) sanmış olabilrsiniz. Ama gerçekten değilim. Ben burda günümü anlatmak istemiyorum yani günlük anı defteri gibi kullanmak istemiyorum. Okul hakkında konuşmak istiyorum eğer bana bir şey söylemek istiyorsanız. https://www.facebook.com/pages/Okul-Okul-Okul/422438677813875 buraya mesaj atın lütfen. Benim profilim değil sayfam aslında açıklamama gerek yok pages yazıyor. Ama lütfen benim yazdıklarıma karışmayın çünkü ben bu blogu eğlencesine yazma isteğimi becerimi geliştirmek için ya da bir iki çalışmayı sevmeyen öğrenci bir şey anlasın diye açtım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder